Я дійшов до висновку, що диференціація
завдань для учнів відіграє важливу роль у процесі їх успішного навчання,
адже у кожному класі діти не є копією одна одної та мають особливі підходи до
навчання.
Створення чіткої системи оцінювання допоможе самим учням орієнтуватися у якості власної роботи та бути впевненим у справедливості оцінювання її вчителем.
Долучення ж дитини до створення форм оцінювання у відповідності з навчальними програмами та правом обирати послідовність етапів процесу навчання робить сам цей процес "рідним" для учнів і вони "охочіше" вчитимуться.
Потрібно мотивувати учнів думати про цілі навчання та спонукати до оцінювання власних успіхів на шляху до їх досягнення. Одна з умов підвищення ефективності самооцінювання - це концентрація на процесі, а не на меті.
Створення чіткої системи оцінювання допоможе самим учням орієнтуватися у якості власної роботи та бути впевненим у справедливості оцінювання її вчителем.
Долучення ж дитини до створення форм оцінювання у відповідності з навчальними програмами та правом обирати послідовність етапів процесу навчання робить сам цей процес "рідним" для учнів і вони "охочіше" вчитимуться.
Потрібно мотивувати учнів думати про цілі навчання та спонукати до оцінювання власних успіхів на шляху до їх досягнення. Одна з умов підвищення ефективності самооцінювання - це концентрація на процесі, а не на меті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий